Przebudowa obejmuje odcinek o łącznej długości 0,888 km. Polega na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej z mieszanki mineralno-asfaltowej w dwóch warstwach: warstwa wiążąca grubości 5 cm i warstwa ścieralna grubości również 4 cm na odcinkach, gdzie podbudowę drogi stanowić będzie istniejąca nawierzchnia asfaltowa, natomiast na odcinku, gdzie droga jest gruntowa wykonana zostanie pełna konstrukcja drogi, tj. podbudowa z kruszywa i nawierzchnia bitumiczna z mieszanki mineralno-asfaltowej w dwóch warstwach: warstwa wiążąca grubości 4 cm i warstwa ścieralna grubości również 4 cm.
Zakres prac obejmuje:
a) wykonanie na drodze nr 191066C na odcinku od km 0+212 do km 0+537 nowej konstrukcji z kruszywa łamanego grubości 25 cm oraz warstwy wiążącej i ścieralnej grub. 4 cm;
b) wykonanie na pozostałych odcinkach dróg warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grub. 5 cm;
c) wykonanie na pozostałych odcinkach dróg warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grub. 4 cm;
d) wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 75 cm;
e) wykonanie na drodze nr 191065C chodnika lewostronnego od km 0+000 do km 0+350 oraz na drodze nr 191066C chodnika prawostronnego od km 0+000 do km 0+206 o nawierzchni z kostki brukowej szlachetnej śrutowanej z wcześniejszym umocnieniem ich podbudową z kruszywa łamanego grubości 10 cm;
f) wykonanie zjazdów w nawierzchni z kostki brukowej szlachetnej śrutowanej z wcześniejszym umocnieniem ich podbudową z kruszywa łamanego grubości 20 cm;
g) wykonanie zjazdów gospodarskich w technologii nawierzchni bitumicznej z wcześniejszym umocnieniem ich kruszywem łamanym;
h) wykonanie odwodnienia poprzez oczyszczenie i odtworzenie rowów;
i) wymiana przyłączy wodociągowych w wyniesieniem zasuw poza pas drogowy;
j) oznakowanie pionowe drogi zgodnie z zatwierdzoną stałą organizacją ruchu.